سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

کلمات کلیدی

انتخاب رشته کنکور

نتایج آزمون تیزهوشان

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج تیزهوشان

کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

شرایط

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

کلید پاسخگویی به سوالات آزمون کارشناسی ارشد

نمونه سوالات کارشناسی ارشد

سوالت کارشناسی ارشد

دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

چگونه انتخاب رشته کنیم

علام نتایج آزمون تیزهوشان

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مصاحبه دکتری

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

استخدام آموزش و پرورش

کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته ازشد غلوم انسانی

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پیوندها

۱۳۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که آگاه هستید به دلیل ادغام دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 96 - 97 هم تغییراتی به وجود آمده که مشخص ترین آن تغییر زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. همانطور که می دانید مهم ترین موضوع برای قبولی در آزمون دکتری،  نمره کتبی هر داوطلب می باشد، بعداز برگزاری آزمون دکتری و دریافت اعلام نتایج دکتری 96 مهم ترین موضوع انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است که اگر این انتخاب رشته درست انجام شود به قبولی در آزمون دکتری کمک قابل توجهی می کند. و همچنین ادغام آزمون دکتری باعث شده کلیه داوطلبان این فرصت را داشته باشند تا در انتخاب رشته دکتری سراسری شرکت کنند. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

برای انتخاب رشته آزمون دکتری افرادی قادر به انتخاب رشته دکتری دانشگاه خواهند بود که در آذر ماه در ثبت نام دکتری حضور داشته باشند و در اسفند ماه در آزمون دکتری شرکت کرده باشند و در هنگام اعلام نتایج آزمون دکتری،  وضعیت مجاز برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را داشته باشند. داوطلبان گرامی به این موضوع توجه داشته باشید که مجاز بودن یا نبودن در کارنامه داوطلب ارتباطی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ندارد و همهی کسانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کنند.

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی دکتری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

انتخاب رشته رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

شرایط  انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

 شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد به این صورت است که هر داوطلب حق دارد ماکزیموم 40 رشته محل در گروه آموزشی از دفترچه دکتری 96  انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد نماید. با توجه به تغییراتی که در نحوه  برگزاری مصاحبه دکتری به وجود آمده این فرصت برای داوطلبان به وجود آمده که به نحوه صحیح انتخاب رشته خود را بر اساس علاقه انجام دهند و مثل سال های گذشته که بدون آگاهی از وضعیت درصد و کارنامه خود باید انتخاب رشته را انجام میدادند که منجبر به انتخاب نادرست میشد. بنابراین مهم ترین موضوعی که بعد از تغییر در نحوه برگزاری آزمون دکتری رخ داده و باید به آن توجه کنید این است که انتخاب رشته شما برای دکتری نباید بر اساس شانس و احتمال قبولی باشد بلکه فقط باید بر اساس علاقه خود داوطلب باشد بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با چگونگی انجام انتخاب رشته درست برای دکتری دانشگاه آزاد و هر سوالی که دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه آزاد باخبر شوید.

 

 

مراحل بعدی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 

همانطور که می دانید با توجه به ادغام آزمون دکتری بعد از برگزاری آزمون دکتری، انتخای رشته دکتری دانشگاه آزاد و سازمان سنجش بصورت جداگانه می باشد. بعد از این که داوطلبان درشرایط مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد حاضر شدند،  دانشگاه آزاد با انجام بررسی های لازم و امتیازی که برای مصاحبه و نمره آزمون کتبی در نظر میگیرند نمره پایانی هر یک از داوطلبان را مشخص می کند. بعد از انتخاب رشته داوطلبان نوبت به بررسی انتخاب ها می رسد مهم ترین موضوع که برای داوطلبان هم حائز اهمیت است آگاهی از شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری 97 - 96 می باشد و زمان اعلام نتایج آزمون دکتری در اواخر شهریور ماه می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که مصاحبه آزمون دکتری سراسری 96 شرایط مخصوص به خود را دارد و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد متفاوت است بنابراین برای آگاهی و دریافت اطلاعات شما می توانید از مشاوران سامانه صدای مشاور کمک بگیرید و سوالات در هر زمینه ای که است از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید.

 

 

 لینک های مرتبط بادکتری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تهران

شرایط آمادگی روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

میزان تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای ورود به دکتری دانشگاه عدالت 96

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه 96

زمان برگزاری مصاحبه دکتری 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 96 - 97

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97

 منبع: نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

 

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

در سال جاری دانشگاه پیام نور تصمیم دارد که طبق روال سالهای پیشین هم در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 اقدام به پذیرش دانشجو نماید . زمان ثبت نام احتمالا از پایان آبان ماه آغاز خواهد شد. ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 با این که همانند ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 97 و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 در راستای پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96 انجام میپذیرد ولی موجب متفاوت بودن ساختار آزمون و ثبت نام خود ما را بر آن داشت که در این مقاله به طور اختصاصی به زمان نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 بپردازیم.



زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96


با استناد به صحبت های امروز معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور , به احتمال فراوان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 در پایان این ماه انجام خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام عضو کانال تلگرام سامانه صدای مشاور شوید. برای عضویت در کانال کارشناسی ارشد سامانه صدای مشاور کلیک کنید. نحوه پذیرش به این صورت خواهد بود که هر داوطلب پس از انتخاب یک گروه آموزشی می بایست حداکثر در 20 رشته محل دانشگاه های مورد علاقه خود را مشخص نماید. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد پذیرفت و کلیه داوطلبانی که شرایط مذکور که در ادامه به آن خواهیم پرداخت را داشته باشند.


شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96

در فراگیر پیام نور هیچگونه محدودیتی برای انتخاب رشته های ثبت نامی وجود نخواهد داشت . بنا بر این تمامی فارق التحصیلان مقاطع کارشناسی یا بالاتر در تمامی رشته های تحصیلی میتوانند بدون هیچ محدودیتی در تمامی رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 ثبت نام نمایند. به غیر از رشته مهندسی معماری و طراحی شهری.برای اشنایی با رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کیلیک نمایید. در صورتی که داوطلبی بخواهد در یک رشته غیر مرتبط با رشته کارشناسی خود شرکت نماید میبایست حداکثر تا 12 واحد درسی را به عنوان پیش نیاز در مقطع کارشناسی ارشد پاس نماید. لازم به ذکر است آقایان برای ثبت نام نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 کلیک کنید.


   


شرایط قبولی در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96

اصلی ترین تفاوت دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با سایر دوره های کارشناسی ارشد در نحوه برگزاری آزمون میباشد. هر داوطلب وقتی در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 شرکت میکند با نام دانش پذیر تلقی میشود. در واقع دانش پذیر مرحله قبل از دانشجویی است. هر دانش پذیر پیام نور باید در آزمونی شرکت کند که سوالات ازمون از دروسی طراحی میشوند که دانشجو باید در ترم 1 کارشناسی ارشد پاس کند. درواقع قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 به این شکل است که شما بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد میشوید ترم یک را سر کلاس نمیروید. به جای آن باید در امتحان پایان ترم که به صورت تستی و یکجا از کلیه دروس گرفته میشود شرکت کنید. نمره نهایی شما برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر 96 ترکیبی از 80 درصد نمره شما در این آزمون و 20 درصد نمره ای که از تاثیر معدل لیسانس گرفته اید. بعد از اینکه نمره کل همه دانش پذیران فراگیر پیام نور مشخص شد به ترتیب و اولویت نمره های بالاتر به برگه های انتخاب رشته رسیدگی می شود. گاها شنیده ایم که گفته می شود برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید حتما نمره بالای 14 در آزمون کسب کرد. چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و مشاهده شده که با میانگین نمره کمتر از 14 هم دانش پذیران توانسته اند قبول نهایی شوند. پس صرفا موضوع رقابت مطرح است و این رقابت در رشته های کم متقاضی قطعا به قدری پایین است که با نمره های زیر 14 هم می شود امید به قبولی داشت.



آیا در کلاس های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 شرکت کنیم؟

در سال های گذشته شاهد بودیم موسساتی که نام " آموزشگاه برگزار کلاس های آمادگی فراگیر پیام نور " را یدک می کشند ، کلاس هایی برگزار می کنند و در آن دروسی که قرار است در آزمون فراگیر از آن ها گرفته شود را در قالب کلاس های کنکوری تدریس می کنند و به داوطلبان می گویند اگر می خواهید بصورت بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شوید حتما باید در این کلاس ها شرکت کنید. چنین چیزی اصلا صحت ندارد و برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور صرفا هر کس می تواند منابعی که مشخص شده را مطالعه کند. برای آشنایی با منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 می  توانید از مشاوران سامانه صدای مشاور کمک بگیرید .

منبع:ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 ,کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه اللهدفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری ,نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاور تحصیلی، سهمیه بسیج در دانشگاه آزاد , ثبت آزمون دکتری , سهمیه بومی گزینی در دانشگاه آزاد , تراز مهم تر است یا رتبه , تعداد  انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم ,برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , تفاوت با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد , انتقالی دردانشگاه آزاد ,مشاورتحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ,کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیشماره تلفن صدای مشاور، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور , ثبت نام نمونه دولتی 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , کنکور حسابداری 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , ازمون نظام مهندسی96 , مشاوره نظام وظیفه , منابع آزمون نظام مهندسی ثبت نام نمونه دولتی 96 , ثبت نام بدون آزمون دکتری ,  آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , سوالات نمونه دولتی ششم 96--95زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  کارت آزمون لیسانس به پزشکی , شهریه دانشگاه علمی کاربردی سوالات نمونه دولتی ششم 96-95 ,  شهریه پردیس های خودگردان ,  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد , انتخاب رشته کارشناسی ارشد , برنامه ریزی برای کنکور ارشد , آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ,شرایط گرفتن امریه سربازی , مشاوره خدمت سربازی نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد , ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , خرید سربازی سال 96 , کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تلفن صدای مشاور، سایت ثبت نام دانش آموزان جهشی, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه اعزام خدمت , مصاحبه دکتری دانشگاه آزادمشاوره تیزهوشان , مشاوره تلفنی نظام وظیفه  , ثبت نام نظام مهندسی , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , راهنمای نگارش پایان نامه , امریه چیست , اجزای مقاله , انواع مقالات علمی , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره تیزهوشان ,مقاله چیست , ایلتس , تافل ,روش مطالعه صحیح برای کنکور , برنامه ریزی درسی برای کنکور , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت , کارشناسی ارشد بدون کنکور , تحصیل در خارج از کشور , ثبت نام آزمون وکالت , تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 95  , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95مشاوره تیزهوشان , کنکور سراسری ریاضی 96 ,  لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, صدای مشاور تحصیلی , برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 , بهترین منابع کنکور ریاضی 96 ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 , رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , روش صحیح تست زدن در کنکور , روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان , ثبت نام آزمون دکتری 96 , ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 , ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 ,منابع کنکور انسانی 96 , کنکورهنر 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , کانال صدای مشاور , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 , تکمیل ظرفیت پیام نور 96 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 - 97 رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی , ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 - 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 , مشاوره برای معافیت پزشکی سربازی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 955 , امریه سربازی وزارت نیرو , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 955 , تحصیل مجدد در رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی و رشته های پیراپزشکی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , شرایط انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور , رتبه لازم برای شنوایی سنجی ,کسری خدمت سال 96 , آیا برای تحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه دولتی باید شهریه پرداخت کرد , انتخاب رشته کنکور سراسری96 , تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  95,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب  رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی  و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 955 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

کنکوری ها و داوطلبان گرامی در این مقاله در رابطه با دانشگاه و انواع دورها توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم برای آگاهی و آشنایی از دوره های دانشگاهی و رشته های تحصیلی آن و هرسوالی که در رابطه با نحوه انتخاب رشته بر اساس دانشگاه دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

انتخاب رشته کنکور بر اساس دانشگاه

داوطلبان با توجه به نام شهر و رشته، باید به دانشگاهی که رشته مورد علاقه خود در آن ارائه می شود توجه داشته باشند داوطلبان می توانند با کمک گرفتن از دفترچه از محل دانشگاه رشته هایی  که در آن تدریس می شود اطلاعات کسب کنند بنابراین جمع آوری اطلاعات در رابطه با دانشگاه ها و رشته ها چندان مشکل نیست و اکثر داوطلبان به راحتی می توانند در مورد انتخاب دانشگاه تصمیم بگیرند. حال اگر در انتخاب دانشگاه و رشته دچار شک شده اید می توانید سوالات خود را از هر کجای کشور که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تلفنی بپرسید تا  انتخاب رشته درستی را داشته باشید.

 

 

 

معرفی انواع دوره ها و رشته ها ی تحصیلی

در ادامه برای کامل شدن اطلاعات شما عزیزان انواع دوره های روزانه، شبانه، معرفی رشته های متمرکز و همچنین تحصیل در رشته های مجازی و نیمه حضوری و تحصیل در دانشگاههای پیام نور و غیر انتفاعی را در اختیار شما قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

معرفی دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها

دوره های روزانه، دوره هایی هستند که کلاس های آن ها در طی روز برگزار می شود و داوطلبانی که رشته های خود را از این دوره انتخاب میکنند کد رشته ها همراه با نام رشته، گرایش رشته و ظرفیت هر رشته، جنس پذیرش در آن رشته و در صورت لزوم توضیحات مربوط به رشته درج شده است. رشته های تحصیلی دوره های شبانه ( نوبت دوم) آغاز می شود. کلاس های آن در ساعات مورد نظر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تشکیل می شود و شاید با ساعات کلاس های دوره روزانه متفاوت باشد و دارای شهریه می باشند. رشته های دوره شبانه دارای شرایطی می باشند که ممکن است با دوره روزانه متفاوت باشد پس به این شرایط توجه کنید.

 

 

 دوره های پیام نور و غیر انتفاعی

دوره های دانشگاه پیام نور دارای تعداد زیادی رشته و با ظرفیت های مناسب می باشد در این دوره ها، بر خلاف دوره های دیگر، انتخاب رشته باید بر حسب محل اقامت یا اشتغال می باشد داوطلبان با توجه به محل اقامت یا اشتغال رشته های خود را انتخاب می نمایند و داوطلب نمی تواند هر مرکز یا واحد دانشگاهی را انتخاب نماید، بلکه از مراکزی رشته های خود را انتخاب می کند که در محل اقامت یا اشتغال وی باشد. دانشگاه پیام نور دارای رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز می باشد که همان ضوابط رشته های نیمه متمرکز را دارد.

رشته های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی رشته هایی هستند که سال به سال توسعه یافته و بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار می گیرند. با توجه به اینکه این مؤسسات در شهر های زیادی وجود دارد، انتخاب این رشته ها برای تحصیل می تواند برای داوطلبانی که به شهر محل تحصیل اهمیت می دهند، انتخاب خوبی باشد. تحصیل در این نوع مؤسسات همانند دوره روزانه است اما شرایط خاصی هم دارند داوطلبان باید در این مؤسسات شهریه پرداخت کنید 

 

رشته های متمرکز چه رشته های هستند

 رشته های متمرکز به رشته های گفته میشود  که نتایج آن ها در شهریور ماه اعلام می شود و اکثر رشته های دانشگاهی به روش متمرکز می باشند، رشته های نیمه متمرکز رشته هایی هستند که علاوه بر آزمون سراسری، نیاز به مصاحبه و معاینه و یا شرکت در آزمون جدا گانه  دارند مثل، رشته تربیت بدنی از نوع رشته های نیمه متمرکز می باشد که نیاز به معاینه پزشکی و شرکت در امتحانات خاص این رشته دارد. نتایج رشته های نیمه متمرکز دو هفته یا ده روز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در نیمه دوم شهریور  یا  در دهه اول مهر ماه اعلام می شود. داوطلبان در صورت انتخاب رشته های نیمه متمرکز باید در امتحانات مربوط به این رشته شرکت کنند.

 

 

 دوره های نیمه حضوری و مجازی آموزشی

چند سالی است که دوره های نیمه حضوری در دانشگاه ها راه اندازی شده است که تعداد محدودی رشته و دانشگاه در این دوره ها دانشجو می پذیرند. تعداد کلاس های آن محدود بوده و دانشجو صرفاً در کلاس ها برای رفع اشکال حاضر می شود.  در دوره های مجازی یا آموزش الکترونیکی، دانشجویان از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند و از این طریق با استادان خود ارتباط بر قرار می کنند و در کلاس شرکت می نمایند داوطلبان باید دارای کامپیوتر و اینترنت پر سرعت باشند. 



داوطلبان عزیز، انتخاب رشته انتخاب سرنوشت برای شما می باشد. سامانه صدای مشاور تحصیلی آرزوی موفقیت در تمامی مراحل تحصیل از جمله مرحله حساس انتخاب رشته را برای شما دارد.

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

انتخاب رشته بر اساس دانشگاه  

 

 

 

 لینک های مرتبط با کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

راهنمای انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاثیر سهمیه خانواده شهدا در انتخاب رشته کنکور سراسری

 تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

 مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری

 منبع: نحوه انتخاب رشته براساس دانشگاهمشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی ,مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 ,انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 ,شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ,مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاور تحصیلی، سهمیه بسیج در دانشگاه آزاد , ثبت آزمون دکتری , سهمیه بومی گزینی در دانشگاه آزاد , تراز مهم تر است یا رتبه, تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , تفاوت با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد ,انتقالی دردانشگاه آزاد ,مشاورتحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی,کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی , شماره تلفن صدای مشاور، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور , ثبت نام نمونه دولتی 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , کنکور حسابداری 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ,  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردیازمون نظام مهندسی96 , مشاوره نظام وظیفه , منابع آزمون نظام مهندسی ثبت نام نمونه دولتی 96 , ثبت نام بدون آزمون دکتری ,  آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95 , زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  کارت آزمون لیسانس به پزشکی , شهریه دانشگاه علمی کاربردی سوالات نمونه دولتی ششم 96-95,  شهریه پردیس های خودگردان ,  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ,انتخاب رشته کارشناسی ارشد , برنامه ریزی برای کنکور ارشد , آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , شرایط گرفتن امریه سربازی , مشاوره خدمت سربازی نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد , ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , خرید سربازی سال 96 ,کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تلفن صدای مشاور، سایت ثبت نام دانش آموزان جهشی, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه اعزام خدمت , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , مشاوره تیزهوشان , مشاوره تلفنی نظام وظیفه  ,ثبت نام نظام مهندسی , لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , راهنمای نگارش پایان نامه , امریه چیست , اجزای مقاله , انواع مقالات علمی , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره تیزهوشان ,مقاله چیست , ایلتس , تافل , روش مطالعه صحیح برای کنکور , برنامه ریزی درسی برای کنکور , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت , کارشناسی ارشد بدون کنکور , تحصیل در خارج از کشور , ثبت نام آزمون وکالت , تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 95  , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 , مشاوره تیزهوشان , کنکور سراسری ریاضی 96 ,  لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , صدای مشاور تحصیلی , برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 , بهترین منابع کنکور ریاضی 96 ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 , رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 ,روش صحیح تست زدن در کنکور , روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان , ثبت نام آزمون دکتری 96, ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 , ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 , منابع کنکور انسانی 96 , کنکورهنر 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , کانال صدای مشاور , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 , تکمیل ظرفیت پیام نور 96 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آزمون تیزهوشان نهم به دهم ,ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 - 97 رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی , ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 - 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 , مشاوره برای معافیت پزشکی سربازی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 95 , امریه سربازی وزارت نیرو , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 , تحصیل مجدد در رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی و رشته های پیراپزشکی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , شرایط انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور , رتبه لازم برای شنوایی سنجی ,کسری خدمت سال 96 , آیا برای تحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه دولتی باید شهریه پرداخت کرد , انتخاب رشته کنکور سراسری96 , تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 95 ,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس ,رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند ,کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 , مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت ,اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی ,ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کنکور سراسری و انتخاب رشته

 

 

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

دوستان عزیز و کنکوری ها همانطور که می دانید کنکور بخشه مهمی از زندگی خیلی از شما دوستان عزیز می باشد بنابراین مهم ترین موضوع برای افرادی که در این آزمون قبول می شوند و مجار به انتخاب رشته شده اند، انجام یک انتخاب رشته درست است زیرا با این انتخابی که انجام می دهید آینده و سرنوشته خود را میسازید. مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا شما  داوطلبان گرامی که مجاز به انتخاب رشته شده اید را یاری کنند تا انتخاب درست و آگاهانه ای را داشته باشید.

 

 

نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری

بعد از دریافت کارنامه کامل با رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع انجام انتخاب رشته درست با رعایت نکات اصولی می باشد تا داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصویر روشنی از عوامل درونی خود داشته باشید و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتایج حاصله، تصمیم گیری کنید. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 رعایت نکات مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری

 از مهم ترین نکات مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب شهر و محلی است که داوطلب می خواهد در آن تحصیل کند، اکثر داوطلبان معمولا شهر محل سکونت و یا شهری را که دانشگاه های معتبر با توجه به رشته ای که به آن علاقه دارند را انتخاب می کنند، شما داوطلبان عزیز باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیا آمادگی قبولی مشکلات تحصیل مثل هزینه رفت و آمد، اقامت در خوابگاه و.... در یک شهر دیگر را دارید، همین دلایل باعث مطرح شدن بومی گزینی در گزینش دانشجو از سوی سازمان سنجش شده تا در حد امکان دانشجویان در شهر محل سکونت یا نزدیک به محل سکونت خود ادامه تحصیل دهند تا از مشکلات دوری از خانواده، زندگی در خوابگاه، دوری از خانواده، مشکلات اقتصادی و رفاهی و… بر حذر باشند. بنابراین گرفتن مشاوره درست و انجام انتخاب رشته درست با توجه به علایق،  محل تحصیل، رتبه و تراز از اهمیت زیادی برخوردار است و هدف مشاوران سامانه صدای مشاور آگاهی شما و انتخاب یک رشته مناسب  برای شما عزیزان می باشد . 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری 

 

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور سراسری

اولین و مهم ترین موضوع برای انتخاب رشته داشتن کارنامه کامل است، کارنامه اولیه را از طریق سایت سازمان دریافت کرده  در هنگام انتخاب رشته به آن توجه کنید مرحله دوم کد رشته های که به آن علاقه دارید را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کنید و هنگام وارد کردن کد رشته ها نهایت دقت را داشته باشید و بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته اطلاعات آزمونی و شناسنامه ای خود را وارد کنید، عناوین رشته ها و دانشگاه ها بر اسا انتخابی که شما در فرم پر کرده اید نمایش داده می شود بنابراین نهایت دقت را داشته باشید تا کد رشته ها با انتخاب شما مطابقت داشته باشد در صورتی که رشته ها و دانشگاه های که نمایش داده شد با انتخاب شما یکی بود به مرحله بعدی بروید... در آخر یک رسید انتخاب رشته 15 رقمی به همراه کد رشته محلها نمایش داده می شود که حتمن فرم انتخاب رشته خود را چاپ کنید، در هریک از این مراحلی که گفتیم اگر به مشکلی برخوردید از هر کجای کشور که هستید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته تلفنی و حضوری سامانه صدای مشاور استفاده کنید و سوالات خود را از مشاوران سامانهصدای مشاور بپرسید.

  

 

انتخاب رشته کنکور بر اساس دانشگاه

داوطلبان با توجه به نام شهر و رشته، باید به دانشگاهی که رشته مورد علاقه خود در آن ارائه می شود توجه داشته باشند داوطلبان می توانند با کمک گرفتن از دفترچه از محل دانشگاه رشته هایی  که در آن تدریس می شود اطلاعات کسب کنند بنابراین جمع آوری اطلاعات در رابطه با دانشگاه ها و رشته ها چندان مشکل نیست و اکثر داوطلبان به راحتی می توانند در مورد انتخاب دانشگاه تصمیم بگیرند. حال اگر در انتخاب دانشگاه و رشته دچار شک شده اید می توانید سوالات خود را از هر کجای کشور که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تلفنی بپرسید تا  انتخاب رشته درستی را داشته باشید.

 

 

 

معرفی انواع دوره ها و رشته ها ی تحصیلی

در ادامه برای کامل شدن اطلاعات شما عزیزان انواع دوره های روزانه، شبانه، معرفی رشته های متمرکز و همچنین تحصیل در رشته های مجازی و نیمه حضوری و تحصیل در دانشگاههای پیام نور و غیر انتفاعی را در اختیار شما قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

رشته های متمرکز چه رشته های هستند

 رشته های متمرکز به رشته های گفته میشود  که نتایج آن ها در شهریور ماه اعلام می شود و اکثر رشته های دانشگاهی به روش متمرکز می باشند، رشته های نیمه متمرکز رشته هایی هستند که علاوه بر آزمون سراسری، نیاز به مصاحبه و معاینه و یا شرکت در آزمون جدا گانه  دارند مثل، رشته تربیت بدنی از نوع رشته های نیمه متمرکز می باشد که نیاز به معاینه پزشکی و شرکت در امتحانات خاص این رشته دارد. نتایج رشته های نیمه متمرکز دو هفته یا ده روز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در نیمه دوم شهریور  یا  در دهه اول مهر ماه اعلام می شود. داوطلبان در صورت انتخاب رشته های نیمه متمرکز باید در امتحانات مربوط به این رشته شرکت کنند.

 


معرفی دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها


دوره های روزانه، دوره هایی هستند که کلاس های آن ها در طی روز برگزار می شود و داوطلبانی که رشته های خود را از این دوره انتخاب میکنند کد رشته ها همراه با نام رشته، گرایش رشته و ظرفیت هر رشته، جنس پذیرش در آن رشته و در صورت لزوم توضیحات مربوط به رشته درج شده است. رشته های تحصیلی دوره های شبانه ( نوبت دوم) آغاز می شود. کلاس های آن در ساعات مورد نظر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تشکیل می شود و شاید با ساعات کلاس های دوره روزانه متفاوت باشد و دارای شهریه می باشند. رشته های دوره شبانه دارای شرایطی می باشند که ممکن است با دوره روزانه متفاوت باشد پس به این شرایط توجه کنید.

 

 دوره های نیمه حضوری و مجازی آموزشی

چند سالی است که دوره های نیمه حضوری در دانشگاه ها راه اندازی شده است که تعداد محدودی رشته و دانشگاه در این دوره ها دانشجو می پذیرند. تعداد کلاس های آن محدود بوده و دانشجو صرفاً در کلاس ها برای رفع اشکال حاضر می شود.  در دوره های مجازی یا آموزش الکترونیکی، دانشجویان از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند و از این طریق با استادان خود ارتباط بر قرار می کنند و در کلاس شرکت می نمایند داوطلبان باید دارای کامپیوتر و اینترنت پر سرعت باشند. 


 دوره های پیام نور و غیر انتفاعی

دوره های دانشگاه پیام نور دارای تعداد زیادی رشته و با ظرفیت های مناسب می باشد در این دوره ها، بر خلاف دوره های دیگر، انتخاب رشته باید بر حسب محل اقامت یا اشتغال می باشد داوطلبان با توجه به محل اقامت یا اشتغال رشته های خود را انتخاب می نمایند و داوطلب نمی تواند هر مرکز یا واحد دانشگاهی را انتخاب نماید، بلکه از مراکزی رشته های خود را انتخاب می کند که در محل اقامت یا اشتغال وی باشد. دانشگاه پیام نور دارای رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز می باشد که همان ضوابط رشته های نیمه متمرکز را دارد.

رشته های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی رشته هایی هستند که سال به سال توسعه یافته و بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار می گیرند. با توجه به اینکه این مؤسسات در شهر های زیادی وجود دارد، انتخاب این رشته ها برای تحصیل می تواند برای داوطلبانی که به شهر محل تحصیل اهمیت می دهند، انتخاب خوبی باشد. تحصیل در این نوع مؤسسات همانند دوره روزانه است اما شرایط خاصی هم دارند داوطلبان باید در این مؤسسات شهریه پرداخت کنید 

داوطلبان عزیز، انتخاب رشته انتخاب سرنوشت برای شما می باشد. سامانه صدای مشاور تحصیلی آرزوی موفقیت در تمامی مراحل تحصیل از جمله مرحله حساس انتخاب رشته را برای شما دارد.

 

 لینک های مرتبط با کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

راهنمای انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاثیر سهمیه خانواده شهدا در انتخاب رشته کنکور سراسری

 تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری
شاوره تحصیلی
 , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,
آزمون نظام مهندسی 96 ,
ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 ,کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه اللهدفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری ,نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاور تحصیلی، سهمیه بسیج در دانشگاه آزاد , ثبت آزمون دکتری , سهمیه بومی گزینی در دانشگاه آزاد , تراز مهم تر است یا رتبه , تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعتراض آزمون تیزهوشان , سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم ,برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , تفاوت با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد , انتقالی دردانشگاه آزاد ,مشاورتحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ,کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردیشماره تلفن صدای مشاور، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور , ثبت نام نمونه دولتی 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , کنکور حسابداری 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , ازمون نظام مهندسی96 , مشاوره نظام وظیفه , منابع آزمون نظام مهندسی ثبت نام نمونه دولتی 96 , ثبت نام بدون آزمون دکتری ,  آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  کارت آزمون لیسانس به پزشکی , شهریه دانشگاه علمی کاربردی سوالات نمونه دولتی ششم 96-95 ,  شهریه پردیس های خودگردان ,  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد , انتخاب رشته کارشناسی ارشد , برنامه ریزی برای کنکور ارشد , آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ,شرایط گرفتن امریه سربازی , مشاوره خدمت سربازی نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد , ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , خرید سربازی سال 96 , کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تلفن صدای مشاور، سایت ثبت نام دانش آموزان جهشی, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه اعزام خدمت , مصاحبه دکتری دانشگاه آزادمشاوره تیزهوشان , مشاوره تلفنی نظام وظیفه  , ثبت نام نظام مهندسی , لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , راهنمای نگارش پایان نامه , امریه چیست , اجزای مقاله , انواع مقالات علمی , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره تیزهوشان ,مقاله چیست , ایلتس , تافل ,روش مطالعه صحیح برای کنکور , برنامه ریزی درسی برای کنکور , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت , کارشناسی ارشد بدون کنکور , تحصیل در خارج از کشور , ثبت نام آزمون وکالت , تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 95  , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95مشاوره تیزهوشان , کنکور سراسری ریاضی 96 ,  لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, صدای مشاور تحصیلی , برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 , بهترین منابع کنکور ریاضی 96 ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 , رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , روش صحیح تست زدن در کنکور , روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان , ثبت نام آزمون دکتری 96 , ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 , ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 ,منابع کنکور انسانی 96 , کنکورهنر 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , کانال صدای مشاور , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 , تکمیل ظرفیت پیام نور 96 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 - 97 رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی , ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 - 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 , مشاوره برای معافیت پزشکی سربازی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 95 , امریه سربازی وزارت نیرو , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 , تحصیل مجدد در رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی و رشته های پیراپزشکی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , شرایط انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور , رتبه لازم برای شنوایی سنجی ,کسری خدمت سال 96 , آیا برای تحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه دولتی باید شهریه پرداخت کرد , انتخاب رشته کنکور سراسری96 , تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 95,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کنکور سراسری و انتخاب رشته

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 , مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد , سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو , تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 , مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی , درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.ir, ثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی, مشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

نگرانی بسیاری از داوطلبین محرومیت و یا عدم محرومیت در صورت پذیرش دوره های غیر روزانهاست ،داوطلبینی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده اند و در دوره های  روزانه پذیرش شده اند در صورتی که ثبت نام ننمایند, از شرکت در آزمون سال  آینده محروم خواهند شد.


محرومیت و عدم محرومیت در صورت پذیرش دوره های غیر روزانه


میبایست به این موضوع اشاره نماییم که اگر داوطلبین در دوره های نوبت دوم ( شبانه ) , پیام نور ,موسسات غیر انتفاعی و پردیس های خود گردان پذیرش شوند حتی در صورتی که ثبت نام ننمایند قادر خواهند بود سال آینده در آزمون شرکت نمایند و شامل قانون محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد نخواهند شد. باید اذعان داریم که چنانچه داوطلبی در یکی از دوره های نوبت دوم (شبانه) ,پیام نور , موسسات غیر انتفاعی و پردیس های خود گردان پذیرش شده ثبت نام کرده باشد در صورتی که تصمیم به انصراف از تحصیل داشته باشد قادر خواهد بود در آزمون سال آینده شرکت داشته باشد. اما به این نکته توجه داشته باشید که داوطلب در یکی از رشته محل های دوره های روزانه پذیرش و ثبت نام کرده باشد در صورتی که بخواهد از ان رشته محل انصراف دهد دیگر قادر  به شرکت در ازمون سال اینده نخواهد بود. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینهانصراف از دانشگاه و کنکور مجدد , هزینه انصراف از دانشگاه روزانه , جریمه انصراف از دانشگاه دولتی قادر خواهید بود از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور کمک بگیرید. در راستای تحقق این امر قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

منبع:عدم محرومیت در صورت پذیرش دوره های غیر روزانه


,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب  رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی  و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 955 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد


 
  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

توجه توجه کنکوری های عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند. 

 

 

دسترسی به سایت انتخاب رشته کنکور 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97 

 

 

 

عواملی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب رشته تحصیلی داوطلبان شامل عوامل بیرونی و عوامل درونی میشود. مهمترین عوامل بیرونی تأثیرگذار عبارتند از خانواده، محیط آموزشی، افراد تأثیرگذار در زندگی فرد، گروههای همسالان و رسانه ها و عوامل درونی مهم تأثیرگذار بر این امر عبارتند از علاقه، ارزشها، اعتقادات، تواناییها و مهـارتهـا، ویژگـیهـای شخصیتی، اهداف و تجربیات توصیه میشود جهت انتخاب رشته صحیح و آگاهانه از نظرات افرادی استفاده کنید که دارای اطلاعات کافی باشند و به آنها اطمینان و اعتماد دارید و از منابعی که جهت بالا بردن آگاهی شما در این زمینه توسط سازمان منتشر گردیده، بهرهبرداری نمائید. همچنین سعی کنید محدودیتها و شرایط خاص خـود را در نظر داشته، تصویر روشنی از عوامل درونی فوق داشته باشید و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتایج حاصله، تصمیم گیری کنید. بنابراین همانطور که گفتیم انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین شما داوطلب عزیز که در گروه انسانی شرکت کرده و می خواهید انتخاب رشته کنید، انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید.

 

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور 96

کارنامه اولیه را از طریق سایت سازمان دریافت کرده و به آن توجه نمائید.

کدرشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پیشنویس درج کنید.قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی خود را در مرحله بعد کنترل کرده و مواردی که نیاز به تأیید شما دارد را بر حسب مورد، تأیید نمائید. نسبت به وارد کردن کدرشته های انتخابی خود از روی فرم پیشنویس در فرم انتخاب رشته اینترنتی به صورت دقیق اقدام کنید.

به عناوین رشته و دانشگاه که بر اساس کد رشته های انتخابی شما، نمایش داده میشود توجه کرده و آنها را دقیقاً با رشته های انتخابی تطبیق دهید. در این مرحله عناوین رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمایش داده میشود. به این موارد دقت داشته و در صورتی که در درج کد اشتباه کرده اید، کد مربوطه را اصلاح نمائید. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههایی که نمایش داده میشود، مورد تأیید شما است، به مرحله بعد بروید.

در آخرین مرحله رسید انتخاب رشته 15 رقمی به همراه کدرشته محلهای انتخابی به شما نمایش داده میشود، تأکید میشود حتماً فرم انتخاب رشته تکمیل شده خود را چاپ کرده و تا اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1395 بصورت محرمانه نزد خود نگه دارید.

 

 

آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97 دسترسی دارید

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یاتخمین رتبه کنکور سراسری در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 

انتخاب رشته کنکور ریاضی 96 - 97

انتخاب رشته کنکور هنر 96 - 97

انتخاب رشته کنکور انسانی 96

انتخاب رشته کنکور تجربی 96

زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 منبع: سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی ,  تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل  در قبرس ,رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند ,کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 , مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت ,اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی ,ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

 داوطلبانی که موفق به ثبت ‌نام کنکور دکتری شده اند همانطور که می دانید با توجه به ادغام آزمون دکتری زمان برگزاری آزمون دکتری در فرودین ماه انجام شد بعد از زمان برگزاری مصاحبه دکتری 96 - 97 مهم ترین موضوع دسترسی داوطلبان به نتایج اولیه آزمون دکتری می باشد همانطور که می دانید نتایج اولیه آزمون دکتری در اردیبهشت ماه منتشر می شود با انتشار اعلام نتایج آزمون دکتری بعد از دیدن نتایج اولیه افرادی که حد نصاب قبولی در آزمون دکتری را کسب کرده اند موفق به انتخاب رشته میشوند در این مرحله با توجه به ادغام آژمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد روند انتخاب رشته دانشگاه ازاد از دانشگاه سراسری جدا می شود بنابراین نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد بصورت جداگانه به داوطلبان ارائه میشود و داوطلبانی که موفق به قبولی شدند از آن به بعد باید خود رابرای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کنند، مهمترین موضوع آگاهی از اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد بنابراین داوطلبان عزیزی که موفق به کسب و گذراندن این مراحل شده اند و یا می خواهند این مراحل را طی کنند در صورت داشتن هرگونه سوال در ر ابطه با نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانهصدای مشاور استفاده کرده و همهی سوالات خود را در این باره از مشاوران بپرسند.

 

 

نتایج دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد 96 -97

داوطلبان آزمون دکتری که بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون دکتری خود هستند باید بدانند که اطلاع رسانی نتایج دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org خواهد بود. اعلام نتایج آزمون دکتری به دو صورت انجام می شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد تا به اینجا اگر شما داوطلب عزیز به اینترنت دسترسی ندارید و یا نیازمند اطلاع سریع و دقیق آزمون خود هستید تنها با یک تماس می توانید با دادن اطلاعات خود به طور دقیق از نتایج آزمون خود باخبر شوید.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول : 9922559500
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 
"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

 

 

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 

 

 

 

 

 

نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد  97


داوطلبان گرامی در جریان باشند که بعد از اعلام نتایج دکتری 96 مصاحبه، نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 96 - 97 برای دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری متفاوت است. بعد از دریافت نتایج آزمون دکتری، انتخاب رشته کاملا جداگانه انجام میشود. نحوه مصاحبه دکتری در سال جدید با توجه به ادغام ازمون دکتری به این صورت است که برای مصاحبه لازم نیست به دانشگاهی که در آن قبول شده اید حضور پیدا کنید بلکه می توانید برای دانشگاهی که به مصاحبه دعوت شده اید جز انتخاب هایی نباشد که از دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 انتخاب کرده اید. بنابراین داوطلبانی که برای محل حضور مصاحبه خود مشکل دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد در سال جدید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید و سوالات خود را در این باره از مشاوران ما  بپرسید.

 

 

 لینک های مرتبط با دکتری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تهران

شرایط آمادگی روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

میزان تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای ورود به دکتری دانشگاه عدالت 96

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه 96

زمان برگزاری مصاحبه دکتری 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 96 - 97 

 منبع: اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد

 

 

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰
 

ممکن است این موضوع در ذهن شما تداعی شود که برنامه ریزی برای کنکور 97 با توجه به این که بیش از یکسال به زمان برگزاری آن وقت باقیست کار زیاد  عاقلانه ای نمیباشد اما همیشه این را در نظر داشته باشید که به هر میزان که هدف ما مهمتر و بزرگتر باشد مطمئنا برنامه ریزی لازم برای  رسیدن به این هدف میبایست عقلانی تر و سیستماتیک تر باشد. برمبنای دلایل گفته شده در بالا تصمیم بر آن داریم تا مقاله برنامه ریزی کنکور 97 را هم اکنون در اختیار شما قرار دهیم. تا دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان  در مواجهه با این مرحله به واقع مهم و حیاتی که همان امتحانات نهایی میباشد با علم و آگاهی فزاینده تری اقدام به برنامه ریزی کنکور سراسری 97 نمایند. مقاله ی زیر به این دلیل که شامل مطالب عمومی در راستای برنامه ریزی کنکور می باشد برای تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در کنکور 97 رشته های تجربی , هنر , ریاضی ,  زبان , انسانی را دارند  مفید و ارزشمند خواهد بود.


اولویت های برنامه ریزی کنکور 97


تصور اشتباهی که در زمینه آمادگی و برنامه ریزی درسی برای کنکور سراسری در بسیاری اذهان ایجاد شده این است که میبایست از سال سوم دبیرستان میزان زمان مطالعه خود را به بالای  15 ساعت در روز برده و اقدام به حل تست های دشوار نمایند. توجه داشته باشید که نیازی به انجام این چنین کارهای طاقت فرسایی نیست. باید متذکر شویم که برای کسانی که در مقطع سوم دبیرستان در حال تحصیل هستند اگر بخواهیم مراحل تحصیل آنها را اولویت بندی کنیم مهم ترین آنهارا میتوان کسب نمره بالا در امتحانات نهایی نام برد. شاید در اولین نگاه این تصور ایجاد شود که این حداقل وظیفه ایست که بر عهده دانش آموز سوم دبیرستان محول شده باشد اما از نظر ما این مهم ترین و حیاتی ترین کاری است که دانش آموز سوم دبیرستان قادر خواهد بود قبل از کنکور 97 انجام دهد. توجه داشته باشید که تاثیر معدل در کنکور 97 تنها به طور مثبت اعمال میشود به این معنا که در صورتی که معدل دانش آموز  پایین باشد تاثیر منفی در نتیجه کنکور اعمال نمیشود. اجازه دهید این موضوع را از این حیث بررسی نماییم که دانش آموز برای دستیابی به نمره 20 میبایست 20 ساعت تلاش کند حال آنکه برای همان درس در کنکور اگر بخواهد 100 درصد بزند می بایست زمانی بیش از 200 ساعت زمان بگذارد ! بنابراین از تمام این صحبت ها میخواهیم به این نتیجه برسیم که شما با کسب نمرات خوب قادر خواهید بود حداقل تا 25 درصد احتمال قبولی خود در کنکور 97 را افزایش دهیم.




نقش زمان در برنامه ریزی کنکور 97


زمان در تمامی مباحث نقشی مثبت و کلیدی را ایفا میکند اما برای سوم دبیرستانی ها در برنامه ریزی کنکور 97 بسیار خطرناک میباشد ! به دلیل اینکه فاصله زمانی تا زمان کنکور 97 برای سوم دبیرستانی ها زیاد میباشد نسبتا برای این  موضوع اهمیت خاصی قائل نمیشوند به عبارتی دیگر موضوع زمان را که اهمیت خاصی دارد را جدی نمیگیرند. تصمیم بر ان داریم که شمارا با یک مثال ساده مجاب نماییم  که اکنون که مقاله را مطالعه مینمایید با شروع برنامه ریزی کنکور 97 از هم اکنون به چه میزان قادر خواهید بود به مسیر موفقیت خود کمک نمایید.

تصور نمایید که قرار بر این است که شما برای کنکور در سال تحصیلی 97 - 96 در مجموع 2500 ساعت مطالعه نمایید. در صورتی که از تابستان و اوایل تیرماه 96 اقدام به برنامه ریزی کنکور 97کنید و تقریبا روزی 7 ساعت مطالعه نمایید میتوانید در مجموع 25000 ساعت در سال مطالعه نمایید. حال اینگونه فرض نمایید که شما از دی یا بهمن اقدام به مطالعه کردن برای کنکور 97مینماییدو تنها 3ساعت در روز برای مطالعه کردن زمان بگذارید , قادر خواهید بود در طی 55 ماه بیش از 450 ساعت مطالعه نمایید. در نظر داشته باشید هدف از این مطالعه ها موفقیت در امتحانات نهایی سوم دبیرستان می باشد. باید اذعان نماییم  که نتیجه این مطالعات علاوه بر این که باعث میشود که معدل عالی در امتحانات نهایی کسب نمایید باعث میشود که بر روی مباحث سال سوم دبیرستان تسلطی عالی داته باشید. این بدان معنا است که با 3 ساعت مطالعه کردن در روز ( زمانی که شاید بعضی ها اذعان دارند که کار بسیار ساده ای میباشد ) علاوه بر این که قادر خواهید بود با خیالی اسوده معدل کتبی سوم دبیرستان خوبی را کسب نمایید قادر خواهید بود سهم تقریبی 20 درصدی سوم دبیرستان از زمان 2500ساعت زمان مربوط به مطالعه پیش از پیش دانشگاهی را انجام دهید. باید متذکر شویم که افرادی که تصمیم بران دارند که تغییر رشته دهند و یا در کنکور غیر مرتبط با دیپلم خود شرکت نمایند کسب نمرات و معدل کل امتحان نهایی بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود به طور مثال اگر قصد دارید با دیپلم ریاضی در کنکور تجربی 97شرکت نمایید معدل امتحان نهایی شما بازهم به میزان 199 درصد تاثیر گذار خواهد بود.


نحوه صحیح برنامه ریزی کنکور 97


شما در سال کنکور قرار است اتفاقات زیادی را تجربه نمایند , تجربیاتی که گاهی اوقات با شکست و از بین رفتن انرژی و وقتتان همراه میباشد. از انجایی که تمامی افراد , مشاور متخصص و مجرب در این زمینه را در اختیار ندارند بنابر این مجبور خواهند بود این مسیر پر پیچ و خم را به تنهایی طی نمایند. بنابراین این وظیفه را بر خود میبینیم که در یک مقاله کوتاه  با استفاده از تجارب خود شمارا یاری نماییم. بنا براین توصیه ما به شما در سال سوم دبیرستان در راستای برنامه ریزی کنکور 97این میباشد که قبل از آنکه شروع  به تست زنی کنید حتما در راستای آشنایی بیشتر مفاهیم , سوالات را به صورت تشریحی حل نمایید. این بدان معنا نیست که برای یک سوم دبیرستانی تست زدن زود میباشد بلکه هر فردی که میخواهد در کنکور شرکت نماید قبل از تست زنی میبایست با مفاهیم سوالات اشنا و آنهارا فرا گرفته باشد. به عبارتی دیگر بدون در نظر گرفتن زمان استاندارد برای جواب دادن به یک تست , آن سوال را از جنبه مفهومی حل نماید. به دانش آموزان سال سوم دبیرستان توصیه مینماییم که در انجام برنامه ریزی کنکور 97 ابتدا مفهوم سوالات را بررسی نمایند و سپس اقدام به حل تست کنند به این دلیل میباشد که قصد داریم زمانی که شما در سال تحصیلی بعد که به عنوان یک دانش آموز کنکوری برای کنکور 97 برنامه ریزی مینماییم دیگر با مفاهیم سوالات مشکلی نداشته باشید و راحت تر بر روی حل تست تمرکز و اقدام نمایید. بهترین زمان برای تهیه منابع کنکور 97 اردیبهش ماه و همزمان با نمایشگاه کتاب میباشد. برایتان منابع کنکور انسانی 97 , منابع کنکور تجربی 97 , منابع کنکور ریاضی 97 را در مقالات جداگانه  جمع آوری نموده ایم تا در راستای انتخاب این منابع دچار سردرگمی نشده و با  مطالعه نمودن آنها در تابستان برای کنکور 97 خود را آماده نمایید. علاوه بر  این ها این امکان را برای شما قائل شده ایم که با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سامانه صدای مشاور صحبت نمایید و با خیالی اسوده برنامه ریزی کنکور 97 خود را به مشاوران این مرکز  سپرده تا برنامه ریزی مبحثی , برنامه ریزی روزانه , برنامه ریز هفتگی و برنامه ریزی ماهانه در راستای تحقق بهترین برنامه ریزی برای کنکور 97 را در  اختیارتان قرار دهند. لازم به ذکر است که این صفحه تا روز برگزاری آزمون کنکور در راستای پاسخگویی به سوالات داوطلبان کنکور 97 پابرجا خواهد ماند تا قادر باشید تمامی سوالات و ابهامات خود را در این زمینه با مشاوران مجرب و متخصص سامانه صدای مشاور در میان بگذارید. امید به آن است که تمامی مطالعه کنندگان این مقاله به تمامی نکات آن عمل نمایند تا در رشته های پر طرفدار کنکور 97 از قبیل مهندسی مکانیک , پزشکی ,برق , کامپیوتر , داروسازی , دندانپزشکی , روانشناسی , پرستاری , مدیریت و حقوق قبول شوند.


با سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 
از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل


 , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 ,کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 955 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد


  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با این که قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال پیشین به دشواری قبل نیست اما هنوزتکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از شرکت کننده های زیادی برخوردار است. مهم نیست که در اواخر شهریور ماه  در رشته محل مورد نظرتان نمره قبولی آورده اید یا نه , همین که از رشته و گرایش قبول شده رضایت نداشته باشید, خود دلیل قانع کننده ای برای شرکت کردن درانتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن 96 می باشد. تنها نکته ای که باید به آن توجه لازم را داشته باشید این است که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مهر و بهمن 96 با تمامی قوانین, ضوابط و شرایط آن آشنایی داشته باشید تنها در این صورت قادر خواهید بود بهترین انتخاب رشته ممکن را انجام دهید و به نحو احسنت در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل نمایید. در صورتی که مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 میباشید کلیک نمایید. در راستای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 کلیک نمایید.


نحوه و زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


در سالهای پیشین دوبار در سال تحصیلی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برگزار شده است. اولین زمان برای تحقق این امر ابتدای مهر ماه که تقریبا همان هفته اول مهرماه , دومین زمان ابتدای بهمن ماه میباشد. زمان دقیق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 در 23 دی ماه از ساعت 10 صبح انجام میپذیرد. به گونه ای که با فعال شدن سامانه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قادر خواهند بود در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با ثبت نام در این سامانه شرکت نمایند. نکته قابل توجهی که باید متذکر شویم این است که برای ثبت نام در  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حتما میبایست اطلاعات ثبت نام خود را در دست داشته باشید در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را از یاد برده اید قادر خواهید بود با مشاوران سامانه صدای مشاوره تحصیلی تماس حاصل کنید. باید متذکر شویم که ثبت نام خود را تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام دهید.






شرایط پذیرش در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96


گاهی اوقات با استدلالی مواجه میشویم که برگرفته از یک تصور اشتباه میباشد و آن این است که فقط افرادی میتوانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند که نتوانسته اند نمره قبولی در هیچ یک از رشته محل ها کسب نمایند.

گروه مشاوران سامانه صدای مشاور در مقابل چنین استدلالی به قدرت ایستاده و با آن مخالفت میکنند. در حقیقت اعلام میداریم تنها در صورتی قادر خواهید بود در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایید که در همان سال تحصیلی در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام و شرکت نموده باشید. توجه داشته باشید باز هم تاکیئ میکنیم تنها کسانی قادر خواهند بود در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند که علاوه بر ثبت نام در ازمونکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نموده باشند. کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  شرکت کرده اند زمانی که در شهریور ماه جواب آزمون آنها اعلام شد در صورت قبولی یا عدم قبولیشان بازهم قادر خواهند بود با داشتن اطلاعات ثبت نام و در نظرگرفتن رشته محل هایی که در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ارائه شده در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند. باید به این نکته اشاره کنیم که از ثبت نام داوطلبینی که در شهریور ماه یا تکمیل ظرفیت در یک دانشگاه ثبت نام نموده اند به شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت بهمن  ماه اضافه شده که از ثبت نام این افراد در تکمیل ظرفیت بهمن ماه جلوگیری به عمل خواهد آمد لذا دقت داشته باشید قبولی شما در تکمیل ظرفیت شهریور یا مهرماه مانعی برای ثبت نام نمیباشد بلکه تنها افرادی حق ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 را نخواهند داشت که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در یکی از  دانشگاه ها ثبت نام نموده باشد.


نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96


همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم فرصت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 در اختیار کسانی میباشد که نمره قبولی در رشته محل مورد علاقه خود را اورده باشند یاخیر. بنابراین اگر در اعلام نتایج اولیه دریافتید که در یک رشته محل و یا دانشگاهی که در ان رشته محل قبول شده اید, جز علایق و سلایق شما نمیباشد قادر خواهید بود در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 بابررسی لیست رشته های اعلام شده , یک لیست از رشته محل هایی که با علایق و سلایق شما سنخیت دارد تهیه نمایید. بازهم متذکر میشویم که ما برروی ( مورد علاقه ) تاکید موکد مینماییم چرا که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به این صورت میباشد که در صورتی که شما در اعلام نتایج قبلی در یک رشته محل قبول شده باشید در عین حال در تکمیل ظرفیت شرکت نموده باشید. در صورتی که در تکمیل ظرفیت در یک رشته محل جدید قبول شوید, قبولی قبلی شما در ان رشته محل کن لم یکن تلقی خواهد شد و باطل میگردد. البته در سال تحصیلی پیشین , دانشگاه آزاد خود را در این قضیه متعهد گردانید که کسانی که در تکمیل ظرفیت , قبول شده اند در صورتی که در اعلام نتایج شهریورماه قبول شده باشند این حق را قائل شود که قادر باشد یکی از قبولی هارا انتخاب نمایند اما در سال 96 مشخص نمیباشد که آیا این حق انتخاب به داوطلبین داده خواهد شد یا خیر. باید متذکر شویم تنها داوطلبانی که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند حق ثبت نام در تکمیل ظرفیت بهمن ماه را دارا خواهند بود. بنابراین از انجایی که در سال 96 دیگر تکمیل ظرفیتی وجود نخواهد داشت لذا داوطلبینی که حق ثبت نام دارند قادر خواهند بود باخیالی اسوده انتخاب رشته نمایند.

منبع:تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 - 97 

با سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 
از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

 نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 ,کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 955 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور