سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

کلمات کلیدی

انتخاب رشته کنکور

نتایج آزمون تیزهوشان

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج تیزهوشان

کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

شرایط

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

کلید پاسخگویی به سوالات آزمون کارشناسی ارشد

نمونه سوالات کارشناسی ارشد

سوالت کارشناسی ارشد

دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

چگونه انتخاب رشته کنیم

علام نتایج آزمون تیزهوشان

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مصاحبه دکتری

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

استخدام آموزش و پرورش

کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته ازشد غلوم انسانی

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پیوندها

۱۷۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  اکنون می خواهیم اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب رشته و کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، داوطلبان دقت داشته باشند با توجه به گروهی که برای ثبت نام شرکت کرده اند بعد از دریافت کارنامه نتایج اولیه در صورت مجاز بودن می توانند انتخاب رشته خود را در همان گروهی که ثبت نام کرده اند می توانند انجام دهند. البته دواطلبانی که درآزمون یک گروه یا چند گروه شرکت کرده اید می توانند از رشته های این گروه و چند گروه انتخاب رشته نمایید.

 

 

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از داوطلبان بعد از دریافت کارنامه اعلام نتایج به وجود می آید عدم آشنایی با محتویات کارنامه می باشد با توجه به اعلام نتایج در نیمه دوم شهریور ماه و فاصله بسیار کم با انتخاب رشته بهتر است داوطلبان با  محتویات کارنامه آشنا باشند تا بعد از دریافت کارنامه با توجه به اطلاعاتی که از قبل دارند متوجه وضعیت خود نسبت به دیگر شرکت کنندگان شوند.

در کارنامه ای که برای هر داوطلب صادر میشود، داوطلبان دقت داشته باشند در کارنامه نتایج اولیه علاوه بر مشخصات فردی داوطلب  مشخصات تحصیلی مثل سهمیه ها، سهمیه ناحیه منطقه، استان بومی نیز ذکر شده است. همچنین در کارنامه وضعیت مجاز به انتخاب رشته در گروه هایی که داوطلب شرکت کرده و شرایط دوره های نیمه حضوری و مجازی و دوره های روزانه و شبانه نیز ذکر شده است. داوطلبان گرامی نهایت دقت داشته باشند اگر در فرم تقاضانامه گزینه دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی را علامت زده باشند اگر مجاز به انتخاب رشته در هر کدام از این دوره ها شده باشند در کارنامه نتایج اولیه ذکر هر داوطلب ذکر می شود.  داوطلبان دقت داشته باشند انتخاب رشته ای که انجام می دهند باید براساس گروه یا گروه هایی باشد که در آزمون آن شرکت کرده باشند در صورت انجام انتخاب رشته در گروه های دیگر انتخاب رشته شما در گزینش حذف خواهد شد. داوطلبان نهایت دقت را در انتخاب رشته داشته باشند. بنابراین برای آگاهی از اعلام نتایج کارنامه سبز و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری  و جهت آگاهی از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری


 

اعلام نتایج کنکور سراسری و دریافت نتایج اولیه

همچنین نتایج داوطلبان کنکور سراسری در گروه هایی که شرکت کرده اند به عنوان نمره خام دروس امتحانی و با درصد بیان شده، با توجه به اینکه تعداد سوالات هر در س متفاوت است نمره هر درس باید با توجه به تعداد سوالات هر درس در نظر گرفت. به طور مثال در گروه ریاضی تعداد سوالات 55 می باشد که هر سوال سه نمره داردو هر سوال غلط یک نمره منفی دارد پاسخ های بی جواب هم نره ای ندارد پس اگر داوطلبی 40 سوال را درست جواب دهد و تعدا سوالات غلط او 6 تعداد سوال های بی جواب 6 باشد پس درصد آن داوطلب برای درس ریاضی حدود 6/60 می باشد... بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند ضریب برای هر درس متفاوت است پس برای محاسبه نمره کل داوطلبی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و در زیر گروه 1 با توجه به ضرایب دروس عمومی و اختصاصی که بترتیب زبان و ادبیات فارسی )ضریب 4)، زبان عربی (ضریب 2)، فرهنگ و معارف اسلامی (ضریب 3)، زبان خارجی )ضریب 2)، ریاضی(ضریب 4)، فیزیک (ضریب 3) و شیمی (ضریب 2) می باشد.

بنابراین داوطلبان گرامی برای دانستن نحوه محاسبه نمره کل برای اطلاع داوطلب کنجکاو مفید می باشد. در صورت نیاز به انتخاب رشته  و آگاهی از میزان  تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97 و همچنین دسترسی به تخمین رتبه کنکور سراسری و هرسوالی که دارید سامانه صدای مشاور تحصیلی شما را تا رسیدن به موفقیت در کنکور 96-97 همراهی خواهد کرد.

 




مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه امروزه رشته های پزشکی و پیرا پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به بازار کار مناسب و فرصت شغلی خوبی که دارد تعداد بسیاری از متقاضیان علاقمند به تحصیل در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی می باشند. بنابراین با توجه به تعداد بالای متقاضی برخی از دانشگاه ها اقدام به پذیرش بدون کنکور در برخی رشته های پزشکی کرده اند. بنابراین داوطلبانی که علاقمد به ثبت نام در رشته های پرشکی هستند توجه داشته باشند که برخی از دانشگاه های مثل دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تهران در بعضی از رشته ها و دانشکده ها بدون کنکور دانشجو می پذیرند. بنابراین داوطلبان نهایت دقت را داشت باشند تا در زمان معین اقدام به ثبت نام نمایند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام، مدارک لازم و شرایط ثبت نام می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاو ردر ارتباط باشید.

 

 

 

لیست رشته های پزشکی و پیرا پزشکی 

داوطلبان عزیزی که می خواهند از لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آگاهی داشته باشند دقت داشته باشند که لیست رشته های پیرا پزشکی شامل رشته های علوم آزمایشگاهی، هوشبری ، رادیولوژی ، پرستاری ، اتاق عمل  می باشد. البته داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که رشته های مامایی ، اتاق عمل و هوشبری از جمله رشته های تحصیلی در مقطع کاردانی دانشگاه های علوم پزشکی می باشد. همانطور که گفتیم با توجه به افزایش متقاضی در رشته های پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود چند سالی است که  اقدام به جذب دانشجوبان پزشکی نمود به این صورت که در صورت پذیرش دانشجو باید شهریه پرداخت کنندبعد از  یکی شدن این دانشگاه با علوم پزشکی تهران ادامه کارتوسط پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه یافت بنابراین هر ساله این دانشگاه ها در برخی از رشته ها در مقطع کاردانی و.... دانشجو می پذیرند با توجه به اهمیت موضوع و جهت دریافت کامل لیست رشته های بدون کنکور گروه پزشکی و غیرپزشکی و  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 با مشاور تحصیلیتلفنی صدای مشاور در تماس باشید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی

 

 

شرایط پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه بین الملل

 داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام و شرکت در دانشگاه بین الملل هستند باید داری شرایطی باشن که در اینجا این شرایط را تا حدودی برای داوطلبان بیان میکنیم در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی سامانه صدای مشاور استفاده کنید. داوطلبان دقت داشته باشند که داشتن دیپلم (سه ساله متوسطه دوم) و پیش دانشگاهی بامعدل کتبی نهایی حداقل 16و نمره کتبی سال سوم دبیرستان هر یک از دروس فیزیک ، زیست شناسی و شیمی نیز حداقل 16 باشد برای داوطلبان ریاضی و فیزیک به جای درس زیست شناسی درس حسابان منظور می گردد که نمره آن باید حداقل 16 باشد. و همچنین شرکت کردن داوطلبان در کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی ، پذیرش در مقطع دیپلم امکان پذیر است و مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم با گذراندن واحدهای درسی در موسسات آموزش عالی و دانشگاهی دولتی و غیردولتی داخل و خارج کشور در برنامه آموزشی دانشجو منظور نخواهد شد.

 

 بنابراین داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل را دارند به این موضوع دقت داشته باشند که قیمت تمام شده شهریه تحصیلی سالیانه خدمات آموزشی دانشجویی متناسب با نرخ تورم و حداکثر تا 15%شامل افزایش سنواتی خواهد بود.

پزشکی250.000.000ریال ، داروسازی250.000.000 ریال ، دندانپزشکی300.000.000 ریال

 منبع: پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی


 


مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97  هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دنش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

 

sanjesh.giledu.ir سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان 96 - 97

 

نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان اعلام شد جهت آگاهی با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

اداره کل آموزش پرورشاستان موظف است که به متقاضیان ثبت نام، وضعیت مدارس که شامل مکان، تعداد واحد های آموزشی نمونه دولتی در یک منطقه و رشته های قابل تحصیل در آن و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. گزینش دانش آموز پایه هفتم ابتدایی در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 بر مبنای نمره آزمون نمونه دولتی خواهد بود. گزینشش دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی نمونه دولتی دبیرستان های دوره دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان های فنی حرفه ای بر مبنای میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به این معنا که 50% نمره آزمون ورودی و 500% معدل کل پایه نهم خواهد بود. البته در پذیرش مدارس نمونه دولتی سهمیه های شاهد و سهمیه های روستایی نیز لحاظ خواهد شد که در ادامه توضیح خواهیم پرداخت.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 


سهمیه شاهد در آزمون نمونه دولتی 96

 همانطور که می دانید سهمیه شاهد در پذیرش دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان ده درصد می باشد و دانش آموزان با داشتن شرایط زیر می توانند از سهمیه شاهد خود تا حدودی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و ازادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت داشته باشندو همچنین فرزندان جانبازان 25 درصدتا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت دارند مورد دیگر فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت دارند بنابراین  دانش آموزان باید حداقل تا هفتاد درصد نمره آزمون را در کنار استفاده از این سهمیه ها کسب کنند.

 

 

 منبع: sanjesh.giledu.ir سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان


مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97  هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دنش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

 

aph-azmoon.ir سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان 96 - 97

 

 همانطور که گفتیم زمان اعلام نتایج آزمون مدارس شهر های مختلف متفاوت است بنابراین دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند در جریان باشند که نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه روز دوشنبه 1396/4/19 ساعت 10 صبح در  سایت  آموزش و پرورش منتشر می شود.

اداره کل آموزش پرورشاستان موظف است که به متقاضیان ثبت نام، وضعیت مدارس که شامل مکان، تعداد واحد های آموزشی نمونه دولتی در یک منطقه و رشته های قابل تحصیل در آن و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. گزینش دانش آموز پایه هفتم ابتدایی در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 بر مبنای نمره آزمون نمونه دولتی خواهد بود. گزینشش دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی نمونه دولتی دبیرستان های دوره دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان های فنی حرفه ای بر مبنای میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به این معنا که 50% نمره آزمون ورودی و 500% معدل کل پایه نهم خواهد بود. البته در پذیرش مدارس نمونه دولتی سهمیه های شاهد و سهمیه های روستایی نیز لحاظ خواهد شد که در ادامه توضیح خواهیم پرداخت.

 

 

 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان

داوطلبان گرامی برای دریافت آگاهی از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید مهم ترین موضوع برای والدین و دانش آموران بعد از آگاهی از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 می باشد و  مهم ترین موضوع بعد از برگزاری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی می باشد. موضوع مهم بعدی که برای داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است آگاهی از نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی  برای آگاهی از بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی و لیست مدارس نمونه دولتی و همچنین آگاهی از تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی و همچنین دریافت کارنامه نمونه دولتی و برای آگاهی از نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96 و  می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 


سهمیه شاهد در آزمون نمونه دولتی 96

 همانطور که می دانید سهمیه شاهد در پذیرش دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان ده درصد می باشد و دانش آموزان با داشتن شرایط زیر می توانند از سهمیه شاهد خود تا حدودی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و ازادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت داشته باشندو همچنین فرزندان جانبازان 25 درصدتا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت دارند مورد دیگر فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت دارند بنابراین  دانش آموزان باید حداقل تا هفتاد درصد نمره آزمون را در کنار استفاده از این سهمیه ها کسب کنند.

 

 منبع: aph-azmoon.ir سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان



مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی ,آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان ,برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97  هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دنش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

 

10.232.115.97:8090 سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان 96 - 97

 

 همانطور که گفتیم زمان اعلام نتایج آزمون مدارس شهر های مختلف متفاوت است بنابراین دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند در جریان باشند که نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه روز دوشنبه 1396/4/19 ساعت 10 صبح در  سایت  آموزش و پرورش منتشر می شود.

اداره کل آموزش پرورشاستان موظف است که به متقاضیان ثبت نام، وضعیت مدارس که شامل مکان، تعداد واحد های آموزشی نمونه دولتی در یک منطقه و رشته های قابل تحصیل در آن و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. گزینش دانش آموز پایه هفتم ابتدایی در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 بر مبنای نمره آزمون نمونه دولتی خواهد بود. گزینشش دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی نمونه دولتی دبیرستان های دوره دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان های فنی حرفه ای بر مبنای میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به این معنا که 50% نمره آزمون ورودی و 500% معدل کل پایه نهم خواهد بود. البته در پذیرش مدارس نمونه دولتی سهمیه های شاهد و سهمیه های روستایی نیز لحاظ خواهد شد که در ادامه توضیح خواهیم پرداخت.

 

 

 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان خوزستان

داوطلبان گرامی برای دریافت آگاهی از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید مهم ترین موضوع برای والدین و دانش آموران بعد از آگاهی از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 می باشد و  مهم ترین موضوع بعد از برگزاری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی می باشد. موضوع مهم بعدی که برای داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است آگاهی از نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی  برای آگاهی از بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی و لیست مدارس نمونه دولتی و معرفی منابع آزمون نمونه دولتی 96 - 97 و همچنین آگاهی از تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی و همچنین دریافت کارنامه نمونه دولتی و برای آگاهی از نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96 و  می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 


سهمیه شاهد در آزمون نمونه دولتی 96

 همانطور که می دانید سهمیه شاهد در پذیرش دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان ده درصد می باشد و دانش آموزان با داشتن شرایط زیر می توانند از سهمیه شاهد خود تا حدودی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و ازادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت داشته باشندو همچنین فرزندان جانبازان 25 درصدتا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت دارند مورد دیگر فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت دارند بنابراین  دانش آموزان باید حداقل تا هفتاد درصد نمره آزمون را در کنار استفاده از این سهمیه ها کسب کنند.

 

منبع: 10.232.115.97:8090 سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان



مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی ,آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان ,برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97  هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دنش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

 

sanjesh.kermanedu.ir/ سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 96 - 97

 

 همانطور که گفتیم زمان اعلام نتایج آزمون مدارس شهر های مختلف متفاوت است بنابراین دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند در جریان باشند که نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه روز دوشنبه 1396/4/19 ساعت 10 صبح در  سایت  آموزش و پرورش منتشر می شود.

اداره کل آموزش پرورشاستان موظف است که به متقاضیان ثبت نام، وضعیت مدارس که شامل مکان، تعداد واحد های آموزشی نمونه دولتی در یک منطقه و رشته های قابل تحصیل در آن و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. گزینش دانش آموز پایه هفتم ابتدایی در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 بر مبنای نمره آزمون نمونه دولتی خواهد بود. گزینشش دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی نمونه دولتی دبیرستان های دوره دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان های فنی حرفه ای بر مبنای میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به این معنا که 50% نمره آزمون ورودی و 500% معدل کل پایه نهم خواهد بود. البته در پذیرش مدارس نمونه دولتی سهمیه های شاهد و سهمیه های روستایی نیز لحاظ خواهد شد که در ادامه توضیح خواهیم پرداخت.

 

 

 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان

داوطلبان گرامی برای دریافت آگاهی از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید مهم ترین موضوع برای والدین و دانش آموران بعد از آگاهی از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 می باشد و  مهم ترین موضوع بعد از برگزاری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی می باشد. موضوع مهم بعدی که برای داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است آگاهی از نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی  برای آگاهی از بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی و لیست مدارس نمونه دولتی و همچنین آگاهی از تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی و همچنین دریافت کارنامه نمونه دولتی و برای آگاهی از نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96 و  می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 


سهمیه شاهد در آزمون نمونه دولتی 96

 همانطور که می دانید سهمیه شاهد در پذیرش دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان ده درصد می باشد و دانش آموزان با داشتن شرایط زیر می توانند از سهمیه شاهد خود تا حدودی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و ازادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت داشته باشندو همچنین فرزندان جانبازان 25 درصدتا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت دارند مورد دیگر فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت دارند بنابراین  دانش آموزان باید حداقل تا هفتاد درصد نمره آزمون را در کنار استفاده از این سهمیه ها کسب کنند.

 منبع: sanjesh.kermanedu.ir/ سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان



مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

توجه توجه فرصت را از دست ندهید، دانش آموزانی که به دنبال آگاهی از زمان دقیق ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97 هستید، همانطور که می دانید آگاهی از زمان دقیق ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد بنابراین والدینی که نگران ثبت نام به موقع فرزندان خود هستند می توانند برای انجام ثبت نام صحیح و به موقع با سامانه صدای مشاور در تماس باشند تا از ثبت نام مدارس نمونه دولتی عقب نمانند.

 

 

زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97

همانطور که گفتیم با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان از بهترین مدارس است، ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان و والدین اهمیتی زیادی دارد، والدینی که نگران ثبت نام فرزندان خود هستید فرصت را از دست ندهید ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی تهران تمدید شد دانش آموزانی که موفق به ثبت نام نشده اند فرصت را از دست ندهند و هرچه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند، شروع ثبت نام از 23 اردیبهشت ماه می باشد و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد در صورت داشتن هرگونه سوال و ثبت نام صددرصد فرزندان خود در بهترین و نزدیک ترین مدارس نمونه دولتی نزدیک به محل سکونت خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.  

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 

تکمیل ظرفیت در مدارس نمونه دولتی مربوط به پایه های میانی مقاطع تحصیلی 

شرط قبولی در ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی قبولی در آزمون ورودی آن است. در پایه های دوم و سوم این مقاطع تحصیلی در مدارس نمونه دولتی در صورتی که ظرفیت خالی در کلاسی موجود باشد، از تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای جایگزینی دانش آموزان جدید استفاده می شود. شرایط پذیرش در آزمون تکمیل ظرفیت برای دانش آموزانی که در جلسه امتحان حاضر نشدند و یا موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده نشده اند.

ممکن است در کلاس درس یک مدرسه نمونه دولتی 4 یا 5 دانش آموز به دلایلی از ادامه تحصیل در آن مدرسه منصرف شده یا نقل مکان کرده باشند، در چنین شرایطی برای تکمیل ظرفیت این کلاس ها، از متقاضیان تحصیل در مدرسه مذکور، ثبت نام به عمل می آید و یک آزمون داخلی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود. در صورت قبولی و کسب نمره در آزمونی که برگزار میشود، دانش آموز می تواند در مدرسه نمونه دولتی که امکان تکمیل ظرفیت دارد، ثبت نام کند. شرط معدل در انتخاب دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی موثر است، نحوه و تاریخ برگزاری آزمون های داخلی جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی، بر عهده خود استانها گذاشته شده است.
بنابر این شرایط پذیرش و برگزاری امتحان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی و دسترسی به اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی در هر شهر و منطقه برای دانش آموزان متفاوت است.
 

 

 

 

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی

در ابتدا برای ورود به مدارس نمونه دولتی باید در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی  شرکت کرد تا بتوان در آزمون ورودی مدارس شرکت کرد برای ثبت نام درست باید به  دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دسترسی داشت والدینی که نگران ثبت نام درست فرزندان خود هستند می توانند ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند. و همچنین برای آگاهی از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی  می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

در هر منطقه از تهران یک مدرسه نمونه دولتی دخترانه و یک مدرسه نمونه دولتی پسرانه داریم، این مدارس گروه دیگری از دانش‌آموزان را جذب می‌کنند که به لحاظ طبقه‌ بندی استعدادها، از سطح استانداردهای متوسط بالاترند، اما در اندازه استعدادهای درخشان هم نیستند. این دانش‌آموزان نیز براساس آزمون انتخاب می‌شوند ودر صورت قبولی در آزمون ورودی در مدارس ثبت نام میشوند. زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد.

 

معرفی بهترین کتاب های آزمون نمونه دولتی 96 97

دسترسی به منابع درست مطالعاتی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین دانش آموزان برای قبولی در آزمون نمونه دولتی باید از بهترین کتابهای درسی و منابع آزمون نمونه دولتی و به نمونه سوالات سال قبل دسترسی داشته باشند. بسیاری از والدین تمایل دارند فرزندانشان در مدارس عالی ادامه تحصیل دهند تا بتوانند در آینده از نظر اجتماعی موقعیت عالی داشته باشند، اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند چه کتاب های را مطالعه کنند چگونه برای آزمون نمونه دولتی برنامه ریزی  کنند ویا چه مدارسی از بهترین مدارس از نظر تحصیل می باشد.

بعضی اوقات پیش می آید که دانش آموز استعداد لازم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی و حتی تیزهوشان را دارد. اما عدم دسترسی به مشاور ویا عدم مطالعه صحیح و یا عدم دسترسی به کتاب های خوب باعث میشود از این فرصت برای قبولی در بهترین مدارس عقب بماند، پس والدین گرامی برای اینکه آینده درخشانی را برای فرزندان خود رقم بزنید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 96 97

دانش آموزان و والدینی که نیازمند داشتن معلم برای یاد گیری بهتر و قبولی در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان هستند می توانند برای دسترسی به معلمان برتر با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشند، شما می توانید به راحتی لیست کاملی از بهترین معلمان منطقه خود را در ست داشته باشید و می توانید متناسب با وقت و زمان خود از معلمان خصوصی استفاده کنید. 

 

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی

سوالات آزمون نمونه دولتی بصورت چهارگزینه ای فقط با یک پاسخ صحیح می باشد، پاسخ اشتباه به سوالات امتیاز منفی دارد به این صورت که هر پاسخ درست 3 امتیاز مثبت و هرپاسخ اشتباه یک امتیاز منفی داردو برای سوالات بدون پاسخ امتیازی در نظر گرفته نمی شود. سوالات درس قرآن و هدیه آسمان به گونه ای طراحی میشود که اکثر دانش آموزان می توانند به آن پاسخ دهند. برای دریافت نمونه سوالات آزمون دولتی سال های قبل و کلید پاسخ به سوالات می توانید با سامانه صدای مشاور با از تلفن ثابت باشماره9099071611 تماس حاصل فرمایید.

 

 



مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97  هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دنش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

 

85.185.236.7:8080/ سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان 96 - 97

 

 همانطور که گفتیم زمان اعلام نتایج آزمون مدارس شهر های مختلف متفاوت است بنابراین دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند در جریان باشند که نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه روز دوشنبه 1396/4/19 ساعت 10 صبح در  سایت  آموزش و پرورش منتشر می شود.

اداره کل آموزش پرورشاستان موظف است که به متقاضیان ثبت نام، وضعیت مدارس که شامل مکان، تعداد واحد های آموزشی نمونه دولتی در یک منطقه و رشته های قابل تحصیل در آن و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. گزینش دانش آموز پایه هفتم ابتدایی در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 بر مبنای نمره آزمون نمونه دولتی خواهد بود. گزینشش دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی نمونه دولتی دبیرستان های دوره دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان های فنی حرفه ای بر مبنای میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به این معنا که 50% نمره آزمون ورودی و 500% معدل کل پایه نهم خواهد بود. البته در پذیرش مدارس نمونه دولتی سهمیه های شاهد و سهمیه های روستایی نیز لحاظ خواهد شد که در ادامه توضیح خواهیم پرداخت.

 

 

 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی  لرستان

داوطلبان گرامی برای دریافت آگاهی از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید مهم ترین موضوع برای والدین و دانش آموران بعد از آگاهی از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 می باشد و  مهم ترین موضوع بعد از برگزاری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی می باشد. موضوع مهم بعدی که برای داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است آگاهی از نتایج اعتراض آزمون نمونه دولتی  برای آگاهی از بهترین کتابهای آزمون نمونه دولتی و لیست مدارس نمونه دولتی و همچنین آگاهی از تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی و همچنین دریافت کارنامه نمونه دولتی و برای آگاهی از نتایج آزمون نمونه دولتی 97 - 96 و  می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 


سهمیه شاهد در آزمون نمونه دولتی 96

 همانطور که می دانید سهمیه شاهد در پذیرش دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان ده درصد می باشد و دانش آموزان با داشتن شرایط زیر می توانند از سهمیه شاهد خود تا حدودی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و ازادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت داشته باشندو همچنین فرزندان جانبازان 25 درصدتا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت دارند مورد دیگر فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت دارند بنابراین  دانش آموزان باید حداقل تا هفتاد درصد نمره آزمون را در کنار استفاده از این سهمیه ها کسب کنند.

 

 منبع: 85.185.236.7:8080/ سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

 دانش آموزانی که به دنبال دریافت اطلاعات در رابطه با  http://sanjesh.farsedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی فارس 96 - 97  هستید، همانطور که می دانید ثبت نام نمونه دولتی معمولا طبق هرسال در اسفند انجام میشود، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی خرداد ماه می باشد، بنابراین آگاهی از زمان دقیق ثبت نام مدارس نمونه دولتی  خوزستان برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد بنابراین والدینی که نگران ثبت نام به موقع فرزندان خود هستند می توانند برای انجام ثبت نام صحیح و به موقع با سامانه صدای مشاور در تماس باشند تا از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 97 عقب نمانند.

 

 

 http://sanjesh.farsedu.ir سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی فارس

  
زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی فارس از 13 اسفند ماه شروع شده و همچنین زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 4 خرداد می باشد.. 
آزمون نمونه دولتی هر ساله برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی برگزار می شود. ثبت نام در این آزمون در تاریخ مشخصی برگزار می شود. ورود دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی منوط بر قبولی در این آزمون می باشد. ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 در دو پایه صورت میگیرد. ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم و ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم....
دانش آموزان و و الدینی که نگران آگاهی از زمان دقیق ثبت نام در آزمون نمونه دولتی و دریافت دقیق اطلاعات در رابطه نحوه ثبت نام، فرزندان خود هستند.... یا اطلاعاتی برای دسترسی به منابع مطالعه برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ...
 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان ها

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید  زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97 هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده  سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دانش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی


سوالات آزمون نمونه دولتی راهنمایی و متوسطه سمپاد و نمونه دولتی در سطح شناخت به بالا طراحی شده است تا دانش آموزی که مفهوم سوال را در می یابد، بتواند جواب درست را بدهد. منابع سوالات آزمونها فقط از محتوای کتابهای درسی می باشد کتب درسی ششم ابتدایی و سوم راهنمایی به ترتیب منابع سوالات آزمون های ورودی به مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد و نمونه دولتی است. مدت زمان پاسخگویی برای هر دو آزمون، 100 دقیقه است، 80سوال برای آزمون ورودی مدارس راهنمایی و 100سوال برای آزمون ورودی مدارس متوسطه سمپاد و نمونه دولتی درنظر گرفته شده که به صورت تستی نیز طراحی شده اند.

 





مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

  • سارا باباپور
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97  هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دنش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 

 

markazi.natije.ir سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مرکزی 96 - 97

 

 همانطور که گفتیم زمان اعلام نتایج آزمون مدارس شهر های مختلف متفاوت است بنابراین دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند در جریان باشند که نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه روز دوشنبه 1396/4/19 ساعت 10 صبح در  سایت  آموزش و پرورش منتشر می شود.

اداره کل آموزش پرورشاستان موظف است که به متقاضیان ثبت نام، وضعیت مدارس که شامل مکان، تعداد واحد های آموزشی نمونه دولتی در یک منطقه و رشته های قابل تحصیل در آن و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. گزینش دانش آموز پایه هفتم ابتدایی در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 بر مبنای نمره آزمون نمونه دولتی خواهد بود. گزینشش دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی نمونه دولتی دبیرستان های دوره دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان های فنی حرفه ای بر مبنای میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم به این معنا که 50% نمره آزمون ورودی و 500% معدل کل پایه نهم خواهد بود. البته در پذیرش مدارس نمونه دولتی سهمیه های شاهد و سهمیه های روستایی نیز لحاظ خواهد شد که در ادامه توضیح خواهیم پرداخت.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 


سهمیه شاهد در آزمون نمونه دولتی 96

 همانطور که می دانید سهمیه شاهد در پذیرش دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در رشته های نظری و یا هنرستان ده درصد می باشد و دانش آموزان با داشتن شرایط زیر می توانند از سهمیه شاهد خود تا حدودی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و ازادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت داشته باشندو همچنین فرزندان جانبازان 25 درصدتا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت دارند مورد دیگر فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت دارند بنابراین  دانش آموزان باید حداقل تا هفتاد درصد نمره آزمون را در کنار استفاده از این سهمیه ها کسب کنند.

 منبع: markazi.natije.ir سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مرکزی


مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 97, برنامه ریزی کنکور تجربی 97 , ثبت نام کنکور سراسری 97, کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 97 , کنکور سراسری تجربی 97 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ،مشاور تحصیلی تلفنیثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق ,چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,نرم افزار رایگان انتخاب رشته,شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 96 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان 96، لیست رشته های ریاضی فیزیک ،شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 ،پایگاه انتخاب رشته حضوری و تلفنی و مجازی کنکور سراسری، زمان برگزاری کنکور سراسری 96 ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 96 ، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ،انتخاب رشته کنکور آزاد 96 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری ، انواع سهمیه در کنکور سراسری 96 ، شرایط شرکت در آزمون وکالت،اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدید حتما بخوانید ،  مشاور تحصیلی تلفنی، اعلام نتایج کنکور سراسری 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  مشاور تحصیلی صدای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ،  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ، لیست کد رشته کارشناسی ارشد 96، لیست مدارس نمونه دولتی تهران ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ،زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد، کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.irثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتیمشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

  • سارا باباپور