سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

کلمات کلیدی

انتخاب رشته کنکور

نتایج آزمون تیزهوشان

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج تیزهوشان

کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

شرایط

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

کلید پاسخگویی به سوالات آزمون کارشناسی ارشد

نمونه سوالات کارشناسی ارشد

سوالت کارشناسی ارشد

دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

چگونه انتخاب رشته کنیم

علام نتایج آزمون تیزهوشان

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مصاحبه دکتری

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

استخدام آموزش و پرورش

کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته ازشد غلوم انسانی

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

داوطلبانی که به دنبال دریافت اطلاعات در رابطه  زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  هستید برای آگاهی از رشته های کارشناسی ارشد و شرایط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

   

شرایط ثبت‌ نام‌ کارشناسی ارشد 96 

ثبت‌نام برای آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد هر سال در دی ماه آغاز می شود. برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام می توانید با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

علاقه مندان به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی می بایست، ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد حداکثر در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اول و رشته امتحانی دوم طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام شوند. 

 




برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


 

 زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وسراسری 96 -97

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1396 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 7 و 96/02/8 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ 96/02/04 لغایت روز چهارشنبه مورخ 96/02/06 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 36 تقاضانامه تعیین می گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.



دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی 96 

 به داوطلبان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب درصورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.



دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 

 برای دسترسی به دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و همچنین داشتن ثبت نامی صحیح، آگاهی از لیست رشته محل ها، ضوابط و قوانین پذیرش در رشته های بدون کنکور و دسترسی به منابع اطلاعاتی درست با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .....



 برنامه ریزی برای قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای قبولی در کارشناسی ارشد چه بصورت سراسری و آزاد داشتن برنامه ریزی مناسب , استفاده از منبع درست و نهایت بهره از زمان از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین چگونه برای کارشناسی ارشد مطالعه کنیم شاید سوال بسیاری  از دانشجویان باشد بنابراین برای داشتن مطالعه ای فعال و پویا نوشتن نکات مهم درحین خواندن ضروری است تابرای مرور مطالب،دوباره کتاب رانخوانده و در زمانی کوتاه ازروی یادداشتهای خود مطالب را مرور کرد .



تخمین رتبه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  

مشاورین سامانه صدای مشاور تحصیلی خدمتی دیگر را به داوطلبین عزیز که در کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد شرکت کرده اند ارائه می دهند. مشاورین سامانه صدای مشاور تحصیلی حدود ترازی را که شما نسبت به سوالاتی که در جلسه کنکور به آنها جواب داده اید به طور تقریبی تخمین میزنند. بنابراین برای آگاهی از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش و آگاهی از حدود رتبه خود می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.



انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد 96

بیشترین تغییر در ثبت نام ارشد آزاد 96 را در نحوه انتخاب رشته کنکور  می بینیم. سال ها بود عادت کرده بودیم که داوطلبان زمان ثبت نام لیست رشته های مورد علاقه شان را انتخاب می کردند و به نوعی پیش از آنکه بدانند نتیجه آزمون چه بوده است اقدام به انتخاب رشته می کردند. خب از آنجایی که هر داوطلب حق 100 انتخاب داشت شاید این کار زیاد دشوار و سنگین نبود ولی از آنجایی که خیلی از داوطلبان تصور می کردند انتخاب اولشان اهمیت بیشتری نسبت به سایر انتخاب ها دارد به اشتباه انتخاب اولشان را رشته محلی برمی گزیدند که شانس قبولی شان در آن خیلی زیاد باشد . ولی انتخاب رشته ارشد آزاد 96 دیگر در زمان ثبت نام انجام نمی شود و به بعد از زمان اعلام نتایج موکول می گردد. بنابراین دیگر از انتخاب رشته حین ثبت نام خبری نیست و در مرحله ثبت نام ارشد آزاد 96 صرفا داوطلبان باید مشخص کنند که قصد دارند در چه رشته ای آزمون دهند.

 


ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشدآزاد 96

کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل ۱۶ برای رشته های غیر علوم انسانی و ۱۷ برای رشته های علوم انسانی و سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های مرتبط ارزیابی و براساس ظرفیت ۱۰ درصدی برای هر یک از رشته/محل های انتخابی گزینش علمی خواهند شد.

 پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط در هر سال تحصیلی تنها برای یک بار و فقط در رشته همنام و متجانس امکان پذیر است.

 ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند، مشروط به این که تعداد نیمسال های تحصیلی برای دوره کارشناسی پیوسته ۸ نیمسال و برای دوره کارشناسی ناپیوسته ۴ نیمسال بیشتر نشود.

دانشجویانی که طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، مأموریت والدین یا همسر، ازدواج و طلاق و یا به دلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز این شیوه نامه شود در صورت تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده مجاز نیست.

کلیه دانش آموختگان که شرایط ممتاز را دارند برای پذیرش بدون آزمون باید تا پایان شهریور ماه هر سال دانش آموخته شوند.

 دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون نمی شوند.

داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته/محل از یک مجموعه از جدول شماره یک و دو این دفترچه راهنما می باشند.

داوطلبان مشمول وظیفه عمومی پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته در صورت پذیرفته شدن لازم است سایر شرایط را مشابه پذیرفته شدگان با آزمون این دوره دارا بوده و در موعد ثبت نام مدارک لازم، از جمله مدرک وضعیت وظیفه عمومی ارائه کنند و شرایط اشاره شده در پیوست شماره ۲ دفترچه راهنما را دارا باشند.


ممکن است سوالاتی در رابطه با ثبت نام کارشناسی ارشد در ذهن شما به وجود بیاید  .............. 

آیا بدون آزمون هم می توان در رشته های کارشناسی ارشد ثبت نام کرد 

برای قبولی در تکمیل طرفیت در دانشگاه شهر خود باید چه حد نصابی از رتبه را داشته باشید 

یا با رتبه ای که بدست آوردید آیا می توانید در دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنید 

شهریه ثبت نام به چه صورت است 

در آزمون ثبت نام کردید اما موفق به حضور درآن نشدید حالا می توانید بدون آزمون وارد دانشگاه شوید 

زمان ثبت نام به چه صورت است 

مدارک لازم برای ثبت نام چیست 


لینک های مرتبط در رابطه با کارشناسی ارشد

اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام آزمون(کنکور) کارشناسی ارشد آزاد و سراسری96-95

 ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشدآزاد96

دانلوددفترچه راهنمای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-95

زمان و شرایط برگزاری کنکور (آزمون) کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-97 

زمان و شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد96 

 شرایط مرخصی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد

چگونه برای کارشناسی ارشد مطالعه کنیم

منبع: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی