سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

مرجع اطلاعات عمومی

سامانه صدای مشاور

کلمات کلیدی

انتخاب رشته کنکور

نتایج آزمون تیزهوشان

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج تیزهوشان

کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

شرایط

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

کلید پاسخگویی به سوالات آزمون کارشناسی ارشد

نمونه سوالات کارشناسی ارشد

سوالت کارشناسی ارشد

دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

چگونه انتخاب رشته کنیم

علام نتایج آزمون تیزهوشان

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مصاحبه دکتری

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش

استخدام آموزش و پرورش

کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته ازشد غلوم انسانی

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند و موفق به دریافت حد نصاب قبولی شده اند برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد و هر سوالی که در رابطه با دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید.

 

آمادگی پیش از روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96

مصاحبه دکتری سراسری 96 در دانشگاه های سراسری به این صورت است که هر دانشگاه راسا مبادرت به مصاحبه با داوطلب مینماید اما مصاحبه دکتری آزاد در دانشگاه آزاد متفاوت انجام میپذیرد و به این صورت میباشد که هر داوطلب به دانشگاهی خاص معرفی میشود تا نمره محاسبه شده او محاسبه گردد. بنابر این برای این که شانس موفقیتمان در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 بالاتر رود کافی است میزان شناخت و آگاهیمان نسبت به تیم اساطیری که قرار است در دانشگاهی که برای مصاحبه به آن دعوت شده ایم را افزایش دهیم. برای تحقق این امر کافی است چند روز قبل از تاریخ مصاحبه در آن برگزار شود برویم و با دانشجویان دکتری که در ان دانشگاه مشغول به تحصیل هستند صحبت نماییم و در آن زمینه که اساسا کدامیک از اساتید در مصاحبه دکتری شرکت میکنند و هر یک از این اساتید چه خصوصیات اخلاقی مشخصی دارند و بیشتر در چه زمینه هایی سوالاتی را مطرح میکنند و یا این که بیشتر تاکید بر روی مباحث و مطالب پایان نامه یا آمادگی و تسلط بر روی زبان انگلیسی را دارند و یا سوالاتی از این قبیل را با ایشان مطرح نماییم. واضح است که به راحتی میتوان شرایط و سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شبیه سازی کرد و خودمان را برای تمام سوالات احتمالی آماده نماییم. باید متذکر شویم که امکان دارد آن دسته از اساتیدی که در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد حضور میابند از اساتید آن دانشگاه نباشند اما تحقق همین امر کمک شایانی در شناختن روحیات و سوابق اساتید به ما میدهند.
مشاوران مرکز سامانه صدای مشاور تحصیلی آمادگی خود را اعلام میدارند تا در تمامی رشته ها به شما بهترین مشاوره را ارائه دهند تا بتوانید بهترین مصاحبه را انجام دهید.

با مشاوران سامانه صدای مشاور قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور بهره ببرند..
با انجام دادن این چند امر جزئی میتوانید به بهتر شدن نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 اطمینان حاصل کنید. حتما با حداقل یکبار مرور پایان نامه خود سعی کنید تابرای روز مصاحبه برروی تمام مباحث آن تسلط کافی داشته باشید. در صورتی که دیکشنری لغات تخصصی رشته خود را در دسترس دارید حتما روی آن مروری داشته باشید. دیدگاه خودرا به این سمت تغییر دهید که اساتیدی که در مقابل شما قرار گرفته اند شمارا به عنوان یک همکار در اینده نگاه میکنند نه یک دانشجو. همین امر هم باعث میشود اعتماد به نفس شما بالاتر رود و هم این که شما خیلی راحت تر قادر خواهید بود با اساتید ارتباط برقرار کنید و از دانش خود ارتباط برقرار کنید و از دانش خود دفاع نمایید. هر زمان احساس کردید که سوالی که از شما پرسیده شده را قادر به نخواهید بود به درستی پاسخگو باشید سعی کنید از خود سیاست به خرج دهید و موضوع صحبت را به سمت موضوعی سوق دهید که در ان تسلط بیشتری دارید با این کار میتوانید جنبه ی دیگری از تسلط خود را نیز به ایشان نشان دهید در روز جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 حتما با ظاهری آراسته و لباس رسمی حضور یابید.

 

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی دکتری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

آمادگی پیش از روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96

داوطلبان گرامی در جریان باشن که بعد از اعلام نتایج دکتری 96 با توجه به ادغام آزمون دکتری ، مصاحبه و نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 96 - 97 برای دانشگاه آزاد و سازمان سنجش متفاوت است. بعد از دریافت نتایج آزمون دکتری و انتخاب رشته کاملا جداگانه، تعیین میگردد که آیا داوطلب به مصاحبه دعوت میشود یا خیر، نحوه مصاحبه دکتری در سال پیش به این صورت بود که داوطلبان همانند دانشگاه های سراسری به دانشگاه های گوناگون دعوت نمی شدند و دعوت شدن به مصاحبه فقط در نتیجه اعلام شده به داوطلب مشخص بود. اما در سال جدید با توجه به ادغام ازمون دکتری برای مصاحبه لازم نیست  به دانشگاهی که در آن قبول نهایی شده اید حضور پیدا کنید بلکه این امکان وجود دارد دانشگاهی که برای مصاحبه دعوت شده اید جز انتخاب هایی نباشد که از دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 انتخاب کرده اید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مصاحبه آزمون دکتری در سال جدید می توانید ازز خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید و با هر امتیاز کسب شده توسط شما از اینمصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96  و براساس انتخاب رشته ای که انجام داده اید می توانید  سوالات خود را از مشاوران ما بپرسیدبپرسید.

 

 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از ۱۸تیر آغاز می شود

مصاحبه های دوره دکتری تخصصی این دانشگاه از ۱۸ تیرماه آغاز و طی سه هفته به پایان می رسد. زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96  امسال این دانشگاه برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود. بر همین اساس انجام مصاحبه دعوت‌ شدگان به مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۹۶ غیرمتمرکز برگزار شود، به این معنی که هر مرکز استان، متولی برگزاری جلسات مصاحبه رشته‌های مختلف واحدهای آن استان باشد. پردازش مصاحبه آزمون دکتری تخصصی به این صورت است که قبولی داوطلب براساس ۵۰ درصد نمره کتبی داوطلب و ۵۰ درصد سوابق علمی و مصاحبه او صورت می گیرد. برای آگاهی از مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

اعلام زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون 96 آزاد


داوطلبان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد96 دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با دوره های با آزمون دکتری این دانشگاه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد نیز بر اساس مجوزهای موجود همزمان با دوره های با آزمون انجام خواهد شد. عده ای از داوطلبان ممکن است در ثبت نام و آزمون دکتری شرکت نکرده باشند، دانشگاه آزاد این فرصت را به این افراد می دهد تا در رشته های بدون آزمون دکتری شرکت کنند برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور دانشگاه آزاد در تماس باشید.

 

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دکتری کلیک کنید.

اعلام نتایج دکتری 96

 ثبت نام در آزمون دکتری پژوهش محور

دفترچه دکتری پزشکی 96 97

نحوه پذیرش آزمون دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد

 نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

جزئیات انجام مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

زمان ثبت‌نام رشته‌های دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد

 شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری 97 - 96

شرایط سربازان و مشمولان غایب برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه عدالت

زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96

جزئیات مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد 96 - 97

زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث

 منبع: آمادگی پیش از روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی